Regulamin

Informacje

Sklep internetowy www.egoistin.pl prowadzony jest przez firmę handlowo-usługową “NON PLUS ULTRA” Piotr Piela o numerze NIP: 969-111-77-31, REGON: 278063953, VAT EU PL: 969-111-77-31, numer rachunku bankowego: 11 1020 2401 0000 0102 0219 7267, z siedzibą w: 44-120 Bycina, ul. Szkolna 30.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem domeny www.egoistin.pl.
  • Zamówienia w sklepie mogą składać pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
  • Osoby dokonujące zakupów to Konsumenci (osoby fizyczne składające zamówienia i zawierające umowę sprzedaży w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową) oraz Klienci biznesowi.
  • Produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
    • Konsument: 2 lata gwarancji od dnia wydania rzeczy.
    • Klient biznesowy: 1 rok gwarancji.

    Aby zrealizować uprawnienia z gwarancji, Klient przedstawia dokument zakupu.

  • Klienci przyjmują do wiadomości, że niektóre z oferowanych egzemplarzy obuwia mogły być wcześniej przymierzane przez klientów w sklepie stacjonarnym F.H.U „Non Plus Ultra” i mogą nosić jedynie ślady przymierzania.
  • Ceny na stronie są cenami brutto i zawierają 23% podatek VAT, chyba że zaznaczono inaczej. Ceny podawane są w złotych polskich (PLN). Nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, ale zmiany te nie wpływają na cenę określoną w złożonym uprzednio zamówieniu.
  • Korzystanie ze sklepu i dokonywanie zakupów jest równoznaczne z akceptacją w całości poniższego Regulaminu oraz Polityki Prywatności.

II. REJESTRACJA I LOGOWANIE

  • Warunkiem dokonywania zakupów jest rejestracja (utworzenie) konta użytkownika, co ma na celu uzyskanie danych niezbędnych do realizacji umowy i usprawnienie komunikacji.
  • Rejestracja jest darmowa i dobrowolna.
  • Aby utworzyć konto należy wypełnić formularz rejestracyjny podając: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, adres dostawy towarów oraz ustalić własne hasło.
  • Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  • Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia (po zalogowaniu w zakładce “Moje Konto”).
  • Klient wysyłając formularz rejestracyjny oświadcza, że zapoznał się i zaakceptował Regulamin oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówień.
  • Po rejestracji Klient loguje się przy pomocy adresu e-mail i hasła.

III. Regulamin Programu Lojalnościowego MyEgo Club

Postanowienia ogólne

  • Organizatorem i Administratorem Programu (“Program”) jest sklep internetowy www.egoistin.pl prowadzony przez firmę handlowo-usługową “NON PLUS ULTRA” Piotr Piela, z siedzibą w: 44-120 Bycina, ul. Szkolna 30.
  • Program jest skierowany do klientów Sklepu, którzy posiadają zarejestrowane konto użytkownika (dalej jako “Uczestnik”).
  • Celem Programu jest nagradzanie lojalności Uczestników poprzez przyznawanie specjalnych korzyści, w tym stałych rabatów progowych oraz punktów lojalnościowych (cashback).


Uczestnictwo w programie

  • Przystąpienie: Członkiem MyEgo Club staje się automatycznie i bezpłatnie każdy klient, który dokona pełnej rejestracji konta w Sklepie www.egoistin.pl i zaznaczy zgodę, jako warunek przystąpienia do programu.
  • Warunki: Uczestnik Programu musi zaakceptować niniejszy Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z funkcjonowaniem Programu.
  • Wypowiedzenie: Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie poprzez:
    • Wysłanie stosownej informacji na adres e-mail: kontakt@egoistin.pl.
    • Usunięcie konta w Panelu Klienta.
  • Rezygnacja jest równoznaczna z utratą wszystkich zgromadzonych punktów i korzyści.


Poziomy członkostwa i stały rabat MyEgo

  • Program MyEgo Club wyróżnia 3 poziomy członkostwa, przyznawane na podstawie łącznej sumy wartości zrealizowanych i niezwróconych zamówień (kwota płatności po uwzględnieniu wszelkich rabatów).
Poziom MyEgo Club Łączna Wartość Zakupów Stały Rabat Procentowy
BASIC 0 zł – 4999 zł 10%
VIP 5000 zł – 9999 zł 15%
VIP ULTRA powyżej 10000 zł 20%
  • Zastosowanie progów: Stały rabat procentowy wynikający z poziomu MyEgo Club ma zastosowanie wyłącznie do produktów nieprzecenionych (nieobjętych aktualnie żadną inną promocją cenową, zniżką, ani kodem rabatowym).


Gromadzenie i wykorzystywanie punktów lojalnościowych

  • Naliczanie i aktywacja:
    • Wartość Premii: Premia odpowiada 10% wartości dokonanych zakupów (kwota płatności po uwzględnieniu rabatów).
    • Premia jest naliczana w punktach, gdzie 1 punkt Premii = 1 zł zniżki przy wymianie, i jest zaokrąglana w górę do pełnej złotówki.
    • Aktywacja Premii: Premia naliczona od danej transakcji zostanie aktywowana na koncie Uczestnika po upływie 30 dni od dnia dokonania zakupów (termin na wyrównanie ewentualnych zwrotów i reklamacji).
    • Ważność Premii: Aktywna premia może zostać wykorzystana w terminie 100 dni od dnia jej ponownego zasilenia konta. Niewykorzystane środki po tym terminie przepadają.
  • Zwroty a Premia:
    • Anulowanie naliczonej premii: W przypadku zwrotu Towaru, za zakup którego naliczono premię, wartość premii nabyta z tej transakcji zostanie anulowana.
    • Zwrot wykorzystanej premii: W przypadku zwrotu Towaru, przy którego zakupie wykorzystano premię, na konto w sklepie zostanie zwrócona wartość wykorzystanej premii. Zwracana premia może zostać wykorzystana w terminie 100 dni od jej aktywacji.
  • Wykorzystanie premii:
    • Zasada wykorzystania: Premia nie podlega wymianie na gotówkę i może być wykorzystana wyłącznie na zakupy w Sklepie w formie rabatu zmniejszającego cenę zakupu (rabat punktowy).
    • Premia może zostać wykorzystana na zakup produktów przecenionych i nieprzecenionych.
    • Limit rabatowy: Całkowity rabat uzyskany dzięki wykorzystaniu dostępnej premii nie może spowodować pomniejszenia ceny Towaru o więcej niż 50% jego ceny regularnej.
    • Cena regularna (CR): Rozumie się przez nią cenę towarów oferowanych w sklepie, nie uwzględniającą jakichkolwiek obniżek lub rabatów.
    • Maksymalny rabat, jaki można uzyskać, wykorzystując premię, jest obliczany według następującego wzoru:
      R = CA - 50% * CR

      gdzie:

      • R – maksymalny rabat możliwy do uzyskania,
      • CA – cena aktualna towaru,
      • CR – Cena regularna towarów.


Kluczowa zasada stosowania rabatów

  • Zasada wyboru: Uczestnik, mając możliwość skorzystania zarówno ze stałego rabatu progowego MyEgo, jak i z rabatu punktowego, musi wybrać tylko jedną formę zniżki podczas finalizacji zamówienia.
  • Łączenie rabatów:
    • Rabat punktowy (do 50% wartości zamówienia) NIE ŁĄCZY SIĘ ze stałym rabatem progowym MyEgo ani z żadnymi innymi kodami rabatowymi, kuponami czy promocjami czasowymi.
    • Stały rabat MyEgo (na produkty nieprzecenione) NIE ŁĄCZY SIĘ z rabatami punktowymi ani z żadnymi innymi kodami rabatowymi, kuponami czy promocjami czasowymi (chyba, że regulamin promocji mówi inaczej).
  • Mechanizm wyboru: Uczestnik musi aktywnie wybrać opcję rabatu punktowego na etapie checkoutu, jeśli chce z niej skorzystać zamiast stałego rabatu MyEgo.
  • Decyzja Uczestnika: Wybierając rabat punktowy, klient może samodzielnie zdecydować, jaką część punktów chce przeznaczyć na rabat (do maksymalnie 50% wartości zamówienia/produktu).


Zarządzanie kontem i komunikacja

  • Panel MyEgo Club: W Panelu Klienta na stronie www.egoistin.pl/moje-konto dostępna jest dedykowana sekcja “MyEgo Club”, gdzie Uczestnik może sprawdzić:
    • Aktualny poziom członkostwa.
    • Łączną sumę zakupów i pasek postępu do kolejnego poziomu.
    • Aktualną liczbę aktywnych i nieaktywnych punktów oraz datę ich ważności.
    • Historię transakcji punktowych.
  • Powiadomienia: Sklep może wysyłać do Uczestnika automatyczne powiadomienia (np. e-mail) dotyczące: przyznania i aktywacji punktów, zbliżającego się terminu ich wygaśnięcia, osiągnięcia nowego poziomu rabatowego oraz specjalnych ofert.


IV. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę na www.egoistin.pl.
  • Klient kompletuje zamówienie, wybierając opcję “Dodaj do koszyka”. W momencie gotowości do złożenia zamówienia korzysta z linku “Złóż zamówienie” na stronie Koszyka.
  • Klient ma możliwość przeglądania i edytowania zawartości Koszyka przez cały czas trwania zakupów.
  • W Koszyku Klient wskazuje:
    • adres dostawy
    • sposób dostawy
    • formę płatności
  • Dokonanie powyższych czynności oznacza złożenie zamówienia. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji i zawarcie umowy kupna-sprzedaży.
  • Zamówienia z opcją odbioru w butiku stacjonarnym (max. 5 produktów) stanowią wyłącznie rezerwację.
  • Zakup po obejrzeniu i przymierzeniu w sklepie stacjonarnym jest traktowany jako zakup stacjonarny i traci możliwość zwrotu na podstawie umowy kupna-sprzedaży na odległość.


V. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  • Kliknięcie w ikonę „Złóż zamówienie” oznacza akceptację oferty zgodnie z jej opisem i ceną.
  • Wiążąca dla Stron jest cena widniejąca przy towarze w momencie złożenia zamówienia.
  • Realizacja wszystkich zamówień następuje starannie i w odpowiednio możliwie najkrótszym terminie, najpóźniej do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia.
  • Sprzedający wysyła wraz z towarem dokument poświadczający zakup (paragon fiskalny lub, na żądanie, faktura VAT).
  • W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia spowodowanej brakiem towaru, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany. W przypadku braku zgody na realizację częściową, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a całość przedpłaconej kwoty zostanie zwrócona.
  • Zamówienia nie będą realizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza lub podania nieprawidłowych/niekompletnych danych osobowych lub adresu dostawy.


VI. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

  • Sklep umożliwia dokonywanie płatności elektronicznych (przelew bankowy, karta płatnicza, karta kredytowa) za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności oferowanego przez PayU S.A.
  • Dostawa zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • W przypadku wystąpienia “błędu płatności” zamówienie jest automatycznie anulowane.
  • Klient ma prawo sprawdzić przesyłkę w obecności pracownika firmy kurierskiej lub listonosza.
  • Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich tj. GLS lub InPost:
    1. Paczkomaty InPost: 14 PLN (przedpłata), 25 PLN (przesyłka pobraniowa).
    2. Kurier GLS: 16 PLN (przedpłata), 25 PLN (przesyłka pobraniowa).
    3. Kurier DPD: 16 PLN (przedpłata), 25 PLN (przesyłka pobraniowa), 14 PLN (dostawa do punktu).
  • Wszystkie przesyłki GLS oraz DPD objęte są pełnym ubezpieczeniem.
  • Możliwy jest odbiór zarezerwowanego towaru w sklepie stacjonarnym w Gliwicach, przy ul. Górnych Wałów 22. Rezerwacja może zostać anulowana w przypadku nieodebrania towaru w terminie 24h od złożenia zamówienia.
  • Produkty odbierane w sklepie stacjonarnym są traktowane jako zakup stacjonarny, na który nie obowiązuje zwrot towaru na podstawie umowy kupna-sprzedaży na odległość.


VII. WARUNKI REKLAMACJI TOWARÓW

  • Reklamacje – zgłoszenie niezgodności zakupionego towaru z umową – będą rozpatrywane na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów. Reklamowane towary należy dostarczyć na adres prowadzenia działalności Sprzedającego.
  • Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie reklamowanego towaru na adres firmy z dołączonym potwierdzeniem zakupu.
  • Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  • W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie wymieniony na nowy bądź – gdy to możliwe – naprawiony, a następnie odesłany na koszt sklepu.
  • W przypadku braku możliwości naprawy/wymiany, Klientowi przysługuje prawo do żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy (zwrotu całości środków).
  • W przypadku braku możliwości naprawy/wymiany, sklep zwróci Klientowi pieniądze na wskazany rachunek bankowy.

Procedura reklamacji

  • Podstawa reklamacji: W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową (np. wada fizyczna), Klient będący konsumentem ma prawo złożyć reklamację.
  • Procedura reklamacyjna:
    • W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy pod adresem kontakt@egoistin.pl i szczegółowe opisanie problemu (rodzaju niezgodności, daty jej stwierdzenia, oczekiwanego sposobu rozwiązania).
    • W miarę możliwości, prosimy o dołączenie zdjęć dokumentujących niezgodność.
  • Realizacja reklamacji:
    • Klient może żądać w pierwszej kolejności naprawy lub wymiany towaru na nowy, wolny od wad.
  • Koszty transportu reklamacji:
    • Koszty transportu (zarówno odesłania towaru do Sklepu w celu rozpatrzenia reklamacji, jak i zwrotu do Klienta po naprawie/wymianie) pokrywa Sklep.
    • Prosimy o kontakt ze Sklepem w celu ustalenia najdogodniejszego sposobu odesłania reklamowanego towaru.


VIII. WARUNKI ZWROTU TOWARÓW (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

  • Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) kupujący, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny).
  • Zwracany towar powinien być kompletny i w stanie niezmienionym po jego otrzymaniu.
  • Koszt zwrotu towaru do Sklepu (we wszystkich opcjach) pokrywa Kupujący (konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu).
  • W przypadku zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres siedziby firmy: Non Plus Ultra, ul. Szkolna 30, 44-120 Bycina.
  • Oświadczenie winno zostać złożone na piśmie (pobierz przykładowy wzór) i przesłane na adres: Non Plus Ultra ul. Szkolna 30, 44-120 Bycina.
  • Zwrot świadczeń następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  • Z uwagi na charakter towaru, majtki, figi od bikini, jednoczęściowe stroje kąpielowe oraz skarpetki nie podlegają zwrotowi.

Procedura zwrotów:

  • Termin na odstąpienie od umowy: Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży (zwrócić towar) bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy.
  • Sposób realizacji zwrotu:
    • Dla Klientów zarejestrowanych: Procedurę zwrotu można zainicjować poprzez Panel Klienta.
    • Dla Klientów niezarejestrowanych (zakup jako Gość): Procedurę zwrotu można zainicjować poprzez specjalny link do zwrotów dostępny w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, po podaniu adresu e-mail użytego do zakupu i numeru zamówienia.
  • Wybór metody zwrotu:
    1. Wygodne Zwroty (operator zewnętrzny): Koszt zwrotu zgodny z cennikiem operatora “Wygodne Zwroty”, widoczny podczas wyboru tej opcji. Klient akceptuje koszt i generuje etykietę/kod.
    2. Zwrot z etykietą DPD: Opłata logistyczna za każdą wygenerowaną etykietę w wysokości 9,90 zł zostanie potrącona z kwoty zwrotu należnej Klientowi. W ramach jednej etykiety klient może zwrócić dowolną ilość produktów z danego zamówienia.
    3. Zwrot na własną rękę (na adres): Klient wysyła przesyłkę na własny koszt i we własnym zakresie.
  • Wymagane dokumenty: Do zwracanego towaru należy dołączyć:
    • Wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    • Dokument potwierdzający zakup Towaru (np. paragon, jego kopię lub inny dowód transakcji).
  • Adres do zwrotów: “NON PLUS ULTRA” Piotr Piela, ul. Szkolna 30, Bycina, 44-120.
  • Ważne: Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki aż do momentu zaksięgowania zwrotu środków. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.


IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Zakładając konto, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia, tj. zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. Udostępnienie danych jest niezbędne do realizacji złożonego zamówienia.
  • Administratorem danych osobowych jest F.H.U. Non Plus Ultra Piotr Piela, ul. Szkolna 30, 44-120 Bycina.
  • W przypadku płatności elektronicznych, obsługę transakcji realizuje spółka PayU S.A. w ramach systemu płatności „PayU.pl”.
  • Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, uzupełniania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania i usunięcia.
  • Z powyższych praw można skorzystać poprzez:
    1. kontakt e-mailowy pod adresem: kontakt@egoistin.pl
    2. kontakt przez formularz kontaktowy na stronie: https://egoistin.pl/kontakt


X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa (Kodeks Cywilny, Ustawy o prawach konsumenta itp.).
  • W przypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian będą realizowane na podstawie zasad obowiązujących przed wprowadzeniem zamian.