Zwroty i reklamacje
Informacje
ZWROT TOWARU, ODSTĄPIENIE OD UMOWY, REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, by opisy i zdjęcia produktów znajdujących się w naszym sklepie były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością, jednak w razie niespełnienia Państwa oczekiwań zamawiany towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
W celu zwrotu zamówionych produktów:
- Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (dołączone do przesyłki lub pobierz wzór).
- Dołącz dowód zakupu (np. paragon).
- Odeślij produkt na adres: Szkolna 30 Bycina 44-120.
Dostępne metody zwrotu (koszt pokrywa Kupujący):
1. Wygodne Zwroty (operator zewnętrzny): Koszt zwrotu zgodny z cennikiem operatora, widoczny podczas wyboru tej opcji.
2. Zwrot z etykietą DPD: Opłata logistyczna w wysokości 9,90 zł zostanie potrącona z kwoty zwrotu należnej Klientowi. W ramach jednej etykiety klient może zwrócić dowolną liczbę produktów z zamówienia. Etykietę zwrotu do zamówienia klient może wygenerować z poziomu panelu klienta.
3. Zwrot na własną rękę: Klient wysyła przesyłkę na własny koszt i we własnym zakresie na adres firmy.
Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy pokrywa Kupujący. Zwrot pieniędzy następuje przelewem na wskazany rachunek bankowy.
W przypadku reklamacji prosimy o szczegółowe opisanie problemu, a wymienimy uszkodzony lub wybrakowany towar.
Szczegółowe warunki zwrotu oraz reklamacji produktów znajdują się w Regulaminie sklepu.