Najczęściej zadawane pytania

Informacje

Pytania ogólne

Jak mogę się skontaktować z Ego Ist In?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00.
telefon: 32 305 31 34 / adres e-mail: [email protected]

Jak mogę dołączyć do MY EGO?

MY EGO to program lojalnościowy przeznaczony dla wszystkich zarejestrowanych Klientów sklepu egoistin.pl, którzy wyrazili zgodę na dołączenie przy rejestracji lub w zakładce programu w panelu klienta. Przejdź do szczegółowych informacji.

Czy produkty sprzedawane w Ego Ist In są oryginalne?

Wszystkie produkty sprzedawane na naszej stronie są oryginalne, nie posiadamy w swojej ofercie podróbek oraz replik markowych artykułów.

Dostawa i płatności

Co zrobić, jeśli otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę?

Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub w placówce firmy kurierskiej. Przejdź do szczegółowych informacji.

Ile wynoszą koszty wysyłki?

Wysyłka przy przedpłacie jest bezpłatna dla zamówień o wartości powyżej 400 zł! Koszt wysyłki dla zamówień poniżej tej kwoty zaczyna się od 12 zł, niezależnie od ilości zamówionych produktów. Przejdź do szczegółowych informacji.

Jakich metod płatności mogę użyć?

Oferujemy Państwu następujące formy płatności za zakupy w naszym sklepie: płatność elektroniczna (tpay i PayU), płatność przy odbiorze (za pobraniem).

Czy płatności online są bezpieczne?

Tak. Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Wszystkie transakcje elektroniczne dokonywane w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem zewnętrznych systemów płatności PayU i tpay. Są to systemy umożliwiające szybkie i bezpieczne transakcje za pomocą karty płatniczej oraz przelewów internetowych. Przejdź do szczegółowych informacji.

Zwroty i reklamacje

W jakim czasie mogę zwrócić zamówienie?

Zamawiany towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przejdź do szczegółowych informacji.

Jak przebiega zwrot/reklamacja?

W celu zwrotu zamówionych produktów prosimy o wypełnienie dołączonego do przesyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i odesłanie go do nas wraz z dowodem zakupu (np. paragon) oraz zwracanym produktem na adres Szkolna 30 Bycina 44-120. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki. Szczegółowe warunki zwrotu oraz reklamacji produktów znajdują się w regulaminie sklepu.

W jakim czasie mogę zwrócić zamówienie?

Zamawiany towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Zamówienie

Jak mogę się upewnić, że moje zamówienie zostało złożone pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia wyślemy do ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia. Sprawdź, czy taka wiadomość do Ciebie dotarła. W przypadku problemów skontaktuj się z nami.

telefon: 32 305 31 34 / adres e-mail: [email protected]

Czy można połączyć ze sobą dwa lub więcej zamówień?

Dokonaj kolejnego zamówienia i skontaktuj się z nami w celu ich połączenia.

telefon: 32 305 31 34 / adres e-mail: [email protected]

Jak zrealizować kupon rabatowy?

Kupon rabatowy możesz wprowadzić w ostatnim kroku zamówienia w przeznaczonym do tego polu. Następnie kliknij na przycisk „zastosuj kupon”.

Czy można zrealizować kupon rabatowy już po złożeniu zamówienia?

Realizacji kuponu można dokonać wyłącznie w trakcie składania zamówienia, przed kliknięciem na przycisk “kupuję i płacę”.